huoh...ei tule uni vaikka väsyttää?..Aloitan nyt myös kirjoittamaan englanniksi kun löysin mukavan kansainvälisen neulonta sivuston. :)
Pahoittelen siis kovasti huonoa englannin kirjoitustani..

Sleep does not even feel tired...Now I write in English because I found the international knitting site, if there would be visitors :)
I apologize for my bad English.

Esittelen teille nyt minun todella rakkaan harrastuksen. Ratsastus! Pidin 7 vuoden tauon kunnes viime vuonna löysin tieni taas hevosten pariin. :) Pitkä aikainen haaveeni omasta hevosesta heräsi taas eloon. 

I will present now my my beloved hobby. Riding! I spent 7-year break until I found my way back last year, a couple of horses. A long-time dream to own a horse awoke again to life. :) My favorite horse race is Finnhorse, of course ;)

Tämä kuva on syksyltä. Minä ja yksi tallin hevosista. Jexu.
 

This picture was taken in the autumn. It is me and one of stable horses. Jexu.

Nyt koitan mennä kyllä nukkumaan..:)

 

Now, I'll try to get really sleep.